Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
kampung halaman ku...
Mar 21, 2011 | 8:07 AM | 0 comments

aku ada kampung..kampung moyangku yang bertempat di lenggong , perak..memang ser0n0k bila balik kampung,dapat jumpa dengan saudara mara yang jauh . berbual dan bermain antara aktiviti kami di kampung.aku mempunyai ibu saudara(anak kepada nenek saudara) yang sebaya dengan umurku...kami juga mempunyai kakak saudara yang berumur lingkungan 24 tahun,yang cantik , sopan , baik hati , peramah dan banyak lagi...bagi aku dialah idolaku,kerana pengalaman sewaktu umurnya sebaya kami sangat menarik dan penceritaannya yang sangat membuatkan aku tidak mahu beralih dari tempat itu,namanya syima..aku panggilnya dengan nama kak ciema,kami sering berjalan meronda kampung sambil berbual-bual...dia bekerja sebagai seorang juru solek dan juga hair dresser..namun sejak dia bekerja di salun tu..susah nak jumpa dengan dia,itu sebab kalau kak ciema balik kampung kami semue excited sangat.....Jumaat lps aku ade balik kampung...s0 tgkp la pic ckit....

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha