Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
public speaking
Mar 21, 2011 | 1:47 AM | 0 comments
malng naseb ku bila di sk0lah tadi.c0z teacher m0na suruh buat persembahan di atas pentas semasa perhimpunan tdi,malam sebelumnyer tuh adalah chatting jer walaupun tak ade apa apa persediaan .... terpakselah memberanikan diri ini unt0k naik pentas apabila nama 'ZETTY ILHAM BT M0HD ZAKUAN'dipanggil..diri ini hanya mampu berdoa..0h Tuhan lancarkanlah semua percakapan ku di atas pentas itu nnti..dengan penuh yakin disaluti dengan debaran aku memulakan persembahan entah kenapa aku tidak dapat mengawal diri hingga terlupa apa yang diingati.gayaku entah ke mana menghilang,keyakinan ku semakin berkurang susah untuk aku lupakan peristiwa itu.aku cuma berdoa selepas itu yang peristiwa itu tidak akan pernah lagi berlaku di hari pertandingan itu nanti.selepas turun dari pentas debaran itu mula hilang dan perasaan malu pula mula menusuk dalam tubuh ini...teacher m0na menarik tubuh ku dan aku tidak boeh berkata apa kerana muka teacher menunjukkan perasaan sesal dengan persembahan aku tadi..aku mula rasa sedih biler tengok teacher macam tu,mesti die harapkan persembahan terbaek...tpi aku x dapat berikan teacher apa yang dier nak .perasaan mula menguasai tubuh aku tak dapat nak bisakan diri di khalayak yang ramai sebegitu sekali.
aku berdoa siang malam untuk mendapat kan kemenangan tempat pertama itu..mungkin jika ada rezeki untuk menang aku mungkin dapat buat teacher happy,lagi p0n aku kecundang semasa di sec0nd r0und iaitu bahagian mengarang than bentang...aku tidak ada idea hingga sebgitu sekalli..all my f0ll0wers and visit0rs f0r this bl0g doakan aku yer...

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha