Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
adik.
Apr 21, 2011 | 1:12 AM | 0 comments
aku ada adik angkat kat sekolah.ok tak kalau aku ada adik angkat?
aku teringin nak adik perempuan.aku pilih budak darjah 3. 3 kreatif.dia comel . sama macam aku/bajet\.dia budak baik.aku suka dia.aku minta tolong nasreen untuk tanya dia.setuju tak kalau dia jadi adik angkat aku.nasreen ok saja kalau aku mintak tolong.dia memang baik.
dia kata ok.aku happy sebab dapat jadi.jadi kakak kepada seorang adik perempuan.semalam dekat tuisyen aku beli lolipop untuk dia.lolipop strawberry.dia ucap terima kasih.dan pergi.itu kegemaran aku.dan aku ingin dia rasa apa yang aku suka.aku cari dia kat sekolah tadi.waktu rehat.aku berpeluh cari dia . tapi dia tak ada.tiba-tiba aku nampak dia.dia jalan dengan nabihah.aku bagi lolipop kat dia.lupa bagi tahu nama adik aku.NUR ATHIRAH KAIYISAH.itu nama dia.sedap nama tu.aku nak dia jadi budak baik.budak sopan.budak rajin.dan bukan macam aku.

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha