Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
aku rindu betul..
Apr 30, 2011 | 10:21 PM | 0 comments
perkhemahan t.k.r.s haritu memang bermakna sangat.
itulah pertama kali aku jauh dari keluarga.
jumpa ramai kawan memang tak boleh nak tipu.
camping ni melibatkan banyak sekolah.
walaupun aku ni jenis yang tak pandai bergaul kalau jumpa orang yang tak kenal,
kat situh aku dah buat banyak kawan.
daripada berbelas buah sekolah,kami ditubuhkan dalam satu kumpulan.
wah..itu bagus.
aku suka.
3 hari 2 malam..
betul kah???
macm tak percaya aje..
tapi hakikatnya ia benar.
mandi pun sama sama pergi,solat pun sama sama,aktiviti pun sama.
dan yang tak dapat dilupakan,
naik pangkat sama sama...
aku tak boleh lupa kawan kawan yang aku jumpa kat sana.
aku rindu korang.
betul betul rindu.
korang tolong contact aku dekat fb ok???

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha