Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
aku selalu ingat pada kau..kau ada????
Apr 30, 2011 | 3:52 AM | 0 comments
bila kau tak ada di sisi aku.aku rasa macam ada yang hilang.

rasa macam ta keruan.

aku tak tahu nak buat apa kalau kau tak ada dekat dengan aku.

aku teringat waktu waktu yang kau datang dekat dengan aku.dekat sangat.

aku tengok kau.

kita saling berpandangan.aku tak akan lupa kenangan itu!

aku cemburu bila kau lihat perempuan itu.

kau selalu pandang dia.malah dia tak sedar yang aku tak henti lihat dia.di langit aku terlihat kau.

indahnya langit itu.

aku suka.


saya rindu awak lagi.sebab awak pergi buat sementara lagi sekali.

saya tahu awak tak kan lupa saya kan?

hope awak jangan nangis kat sana sebab saya tak ada kat sebelah.

saya kat sini rasa macam nak nangis ,

bila dengar lagu kita..


tolong balik cepat ya...saya rindu awak!!!!!

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha