Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
asalammualaikum..slam sayang dari saya..
Apr 25, 2011 | 12:44 AM | 0 comments
kerja math tak siap lagi.walaupun aku tahu apa hukumannya.tapi lepas aku main golf haritu,tangan aku rasa sakit sangat.aku tak boleh banyak bergerak.ah rimasnya!

aku tak boleh nak siapkan kerja math.tangan aku sakit sangat.luqman cakap sebab aku tak streching dulu sebelum main.itulah padahnya kalau main bajet hebat.jadi,aku pun disuruh duduk dan siapkan kerja itu di meja batu luar kelas bersama kawan aku yang lain.aku tak rasa bersalah pun.malahan aku dan yang lain tak banyak buat kerja.kami bergurau dan bergelak ketawa.ada patut?

setelah satu jam , kami pun dibenarkan masuk ke kelas.syukur sangat.banyak cikgu yang lalu menghadap kami.hahaha.aku tutup muka.

tadi nasreen bagi biodata adik angkat aku.aku minta dari dia.dia memang baik.sporting lagi.

aku baca.tak semua biodata.yang asas saja aku minta.malam ini aku tuisyen.dia pun tuisyen.baguslah tu.aku nak bagi sesuatu pada dia.tak sabar betul.

BIODATA ADIK ANGKAT AKU



itu saja yang aku tahu.tak banyak pun.nanti aku tanya lagi.



salam....

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha