Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
baiknya dia..
Apr 12, 2011 | 1:08 AM | 0 comments
kenapa die baik sangat dengan aku..

tapi selalu lari dari aku..

aku cuba hendak berkawan rapat dengannya..

tetapi makin dia cuba untuk jauh..

jauh dari aku..

aku faham..

lelaki memang tak boleh dikejar sangat..

cuma kalau mereka yang kejar kita..

layan lah dengan penuh rasa cinta..

makin lama ia akan menjadi sebuah hubungan yang erat..

itu pengalaman aku dengan dia..

tapi aku harus mengalah dengan dia..

dan aku tidak mahu dekatinya..

lagipun dia sudah berpunya..

arhhh..

buang masa ...

aku hanya tunggu..

jika dia mahukan aku..

jika dia benar benar cinta...

dia akan mendekatiku selalu....

jadi jika dia tidak mendekatiku selalu..

maka cinta itu tidak hadir bagi aku dan dia....

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha