Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
hai sayang!
Apr 26, 2011 | 3:18 AM | 0 comments
ape khabar semuanya.terima kasih sebab baca ini ya.sayang korang sangat sangat.

aku ada misi.misi aku untuk mengetahui apa sebenarnya masalah mr x men dengan aku sekarang.aku tak tahu apa masalahnya.lama dah aku ta chat dengan dia.tapi kalau di sekolah.tak ada apa yang lain.misi aku ni aku tengah siasat dengan fatin.

kenapa susah nak bagi tau pasal masalah dia.adlin girlfriend dia pun tak tahu apa masalah dia sekarang ni.susah betul kalau dengan orang macam ni.aku tengah cari penyelesaian dengan fatin.perlu selesaikan misi ini secpat mungkin./bajet detektif\

tetiba pulak lah dia suruh aku guna fb lagi satu.ishhhh..aku harap dapat selesaikan benda ni.aku nak tahu apa masalah aku dengan dia.terima kasih atas bantuan ikhlas dari fatin.you are my real bestie . tapi aku tak tahu betul kah dah selesai perkara ni????

Labels: ,


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha