Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
hai semua!!
Apr 22, 2011 | 3:40 AM | 0 comments
aku rasa dia cemburu..

dia cemburu bila nampak aku bagi hadiah pada orang lain..

dia asyik tertanya tanya aku beri pada siapa ..

hadiah istimewa itu..

aku tahu..

dia cemburu..

aku suka..

bila begitu..

aku lihat cinta di mata mu..

namun aku tak pasti..

betulkah apa yang aku lihat..

atau cinta itu ada pada orang lain..

aku tak boleh sebut nama dia..

aku tak suka sebut nama dia..

aku cuma mengelak ..

daripada memberitahu..

pada siapa aku beri hadiah itu..

kerana aku mahu dia begitu..

pahitnya mencari cinta..

manisnya dalam bercinta..

teringinnya aku hendak bercinta..

bencinya aku jika hilang cinta..

sedihnya aku jika ditinggalkan cinta..

aku cuma mahu..

DIA!

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha