Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
hai semua .. :)
Apr 23, 2011 | 7:41 AM | 0 comments
asalammualaikum..hai..apa khabar? saya di sini sihat dan gembira.siapa yang pernah main golf?

tadi aku main golf.untuk pertama kali.30 biji pertama untuk cubaan.aku fikir kacang saja main golf.siapa kata kacang?aku pukul dengan tidak ada kepakaran.tak ada asas.tak ada perancangan.main begitu saja.golf tidak boleh begitu.aku cuba pukul banyak bola tapi banyak yang tidak kena pada kayu golf.sampai sakit belakang.cuba cuba cuba.bola pun habis."Another 50 balls please"/bajet kaya\.tak de lah sampai macam itu.makin lama aku makin mahir.aku pukul pun semakin jauh.aku happy.tapi adik aku sedih.sebab dia kidal.kayu golf sewa untuk tangan kidal tidak disediakan.kesian.sudahlah kidal lepas itu tak ada kayu golf.aku renung pemain-pemain golf yang ada di situ.wahh!hebatnya.bukan seperti aku.paling jauh pun 15 meter saja.


~bola mesti tepat pada kayu pemukul.kalu tidak angin saja lah yang dipukul~


ishhhhh...sudah mahir.rasa macam nak cakap "another 23,000 balls please!.."hahahahahahaha..seronok betul main golf bila dah tahu.yang adik aku dah lama mengalah.

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha