Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Apr 24, 2011 | 3:20 AM | 0 comments
pada suatu hari di taman yang indah dan segar.sepasang kekasih duduk di bangku. dan berborak.

makwe:saya cantik tak?
pakwe:tak.
makwe : awak akan jaga saya selamanya?
pakwe :tak.
makwe:kalau saya pergi awak nangis tak?
pakwe:tak.

bila makwe dia dengar terus dia pergi dan air mata menitis setitik demi setitik.kulit cerahnya dibasahi air mata kesedihan.lalu lelaki itu menarik tangannya .

lelaki: awak tak cantik tapi awak ayu.
lelaki:saya tak nak dengan awak selamanya.tapi saya perlukan awak selamanya.
lelaki:saya tak akan nangis jika awak pergi.tapi saya akan mati jika awak pergi.
lelaki berbisik:tolong jangan tinggalkan saya.saya sayang awak

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha