Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
projek..
Apr 12, 2011 | 1:16 AM | 0 comments
projek sivik yang telah diberikan olehPN HABIBAH BT. MOHAMMED itu tidaklah seberat mana.Cuma aku malas hendak fikir pasal semua ini.YA ALLAH.penat aku pulang dari sekolah tadi.Ermmmm.Petang ni aku akn menumpang NUR AINA NADHIRAH BT.AZMAN menuju ke rumah SHARIFAH NABILA BT.SYED BAYAZID . Tujuannya adalah menghasilkan pelan rumah kami yang telah dirosakkan oleh murid2 sesi petang..penat aku buat dengan rakan yang lain..ishhhh...betol2 tak berhati perut.Aku tak sangka kejadian ni boleh berlaku.Betul2 aku tak dapat terima.Penat kami buat tetapi DIROSAKKAN macam tu saja.J adi terpaksalah bertandang ke rumah SHARIFAH NABILA BT. SYED BAYAZID,atas kebenaran ibunya yang baik.Aku , NOOR AINA SHUHADA BT. MOHD AMIN, NUR SYAMIMI dan NUR AINA NADHIRAH akan berada di rumah mereka tepat pada jam 5 petang nanti.aduh..Takutnya nak minta kebenaran pergi dari SITI..harap2la dibenarkan..

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha