Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
~salam sayang.~
Apr 21, 2011 | 11:06 PM | 0 comments
hari ni hari jumaat.22 April 2011.memang best kalau hari jumaat.waktu pn habibah.p.sivik.aku tak suka sangat subjek bosan itu.entah kenapa.kami belajar tentang mejaga kebersihan persekitaran.buku teks sivik yang bosan.teacher suruh aku dan satu kelas aku pecah ikut kumpulan.minta plastik sampah dekat mak cik tukang sapu.kutip sampah.di semua kawasan sekolah.kutip sebanyak mungkin dalam kumpulan.hebatnya aku.baiknya aku.tolong bersihkan sekolah.10 minit berlalu.aku dan ahli yang lain balik ke tempat asal.sampah.banyak sampah.kami cuci tangan.dan belajar semula.keputusan projek sivik diumumkan.aku memang tak rasa aku menang.ahh bodohnya aku.kenapa aku tak bersungguh-sungguh dulu?tempat pertama dapat pilih hadiah.tetapi aku dapat tempat terakhir.apa boleh buat.aku dapat kechain kasut.bolehlah.tapi sebenarnya aku nak beg kecik macam ni.


^memang cute mini bag ni^



aku tanya kayriyah.'ko nak tukar tak ?'aku tanya selamba.sebab dia pun memang selamba dengan aku.di cakap dia memang nak sangat kasut tu.aku pun tukar dengan dia.happy nya aku.:)

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha