Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
teknik menjawab???
Apr 20, 2011 | 2:51 AM | 0 comments
ehhhh..besties aku ada kat sbelah la..awek awek cunblajar /prasan\

ok tak gambar ni? ok kan?/bajet\





semalam..aku pergi tekni menjawab dekat sekolah rendah agama tabiyah islam.pada mulenye aku tak tahu pun kat mana tempatnya.cari punya cari aku dengan bangganya jumpa./k tipu\
aku tak bangge pon sebab sepatutnya hari selasa ini hari cuti!kerja math yang tak pernah berhenti tu memang patut aku siapkan.nampak aina dekat pintu pagar.turun cepat cepat.tak sabar la pulak.aku pakai simple je.hehe.aku padankan baju kurung biru cerah aku dengan tudung syria gelap aku.ok jugak aku pakai/bajet\ishhhh...















Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha