Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
to-do list in order!!!!
Apr 14, 2011 | 10:17 PM | 0 comments
makin besar,makin banyak kerja aku..apa yang aku patut buat???hahahahaha..kalau malas memang tak berjaya punya lah..aku memang selalu malas,entah kenapa..bila dengar nasihat@motivasi,aku insaf,lepas itu benda yang sama diulangi semula..arghhhhh..bila masa aku makan vitamin M banyak sangat ni????vitamin M itu sudah pun menular dalam badan ini..dan kini semakin berjangkit pada golongan muda..oh..aku terlibat seksli begini..MALAS itu memang sifat yang aku tidak suka..tetapi ianya ada pada diriku yang rajin ini! kenapa??? kalu sudah MALAS bagaimanahendak berjaya ? bagaimana hendak siap kerja yang tak pernah habis itu?bagaimana hendak berdikari??argghhhh..aku ini beli kari pandai lah!tak boleh lari dari penyakit MALAS ini..entah mengapa..mungkin kerana aku terlalu manjakan diri sampai dapat penyakit yang aku BENCI ni! kerja yang bertimbun tak akan siap..!!!..aku perlu bertekad siapkan semua ini dengan segera:::::::::~

aku rasa banyak sangat kerja yang aku listkan ni..biasa la orang berpenyakit nak buadd apa lagi dah????aku sayang dia!!!!aku cinta dia!!!! iya ker???aku tak bagitau pun boyfie aku sape yer...

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha