Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
aku dah pesan !!!
May 23, 2011 | 8:03 AM | 0 comments
jangan kau buat aku macam ni . aku dah cukup banyak masalah harini . tapi kau memang nak cari kemarahan aku . memang tak boleh tahan hati aku .
kau guris hati aku selalu . aku sayang kau . tapi .
kau yang selalu cari masalah . jangan buat macam tu lagi . aku memang benci !

kau tahu tak . msa kau jerkah aku tadi . hati aku terkejut sangat . tak tahu kenapa . rasa macam hati aku sakit . aku tak tahu puncanya .

mungkin sebab aku sayang kau . tapi kau buat begitu pada aku .

bila aku dijerkah kau . memang aku jadi tergamam . mengalir air mata aku . kau tahu .

aku cakap jangan buat macam tu . tapi kau tetap nak buat . aku dah tak tahan . tapi aku tak boleh lupakan kau .jangan pernah cari pasal dengan aku .
esok aku akan bagi kau peluang . tapi jangan ajak aku berbual sebab aku tak kan .

aku memang marah gila tadi dekad kau . malah kau dah lupa janji kau . aku benci ! benci sangat !

aku cuba lari dari kau . untuk tidak disakiti hati lagi . kau jangan dekad dengan aku selagi tak minta maaf .
tolong jangan . marah betul aku kat kau . memang .
kau selalu buat aku terguris hati . aku menangis tahu . memang saat kau jerkah aku tadi buat aku hampir rebah . dan aku cuba tahan daripada mengalirkan air mata .

tapi bila aku balik rumah . air mata tu memang tak boleh tahan .

jangan kata sebab aku jealous dengan seorang budak perempuan yang aku tak sangka dia akan buat macam tu pada aku . tapi sebenarnya dia dipergunakan . jangan tegur aku selagi kau tak mintak maaf.

budak perempuan tu pantang diberi layanan lembut dari budak lelaki . memang dia lupa diri . aku benci kau selagi kau tak minta maaf !!

kau lupa Aku . kau jadi gunting dalam lipatan . walaupun kau tahu yang ...... . kau musuh dalam selimut . kau lupa aku . inikah namanya kawan .

kalau kau boleh tak layan aku . mengapa aku tak boleh ?

ak jeling kau . jangan tegur aku selagi tiada kemaafan . aku ada banyak masalah sekarang ni . benyak benda berat dalam kepala . memang runsing .
aku sedang memikirkan sesuatu perkara yang melibatkan hidup dan mati .
bunyinya seperti serious dan memang benar ia serious .
benda ni aku tak pasti lagi .
dan aku perlukan kepastian .
aku nak tanya pada orang yang berkaitan .

harap apa yang aku dengar tidak benar .


p/s : pada dua insan yang dikenali sebagai makhluk ALLAH , jangan kau tegur aku tanpa
minta maaf . aku tunggu dua insan itu esok .

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha