Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
apasal aku tak da mood tidur?
May 13, 2011 | 11:15 AM | 0 comments
heyy. jam aku cakap sekarang pukul 2:15 pagi . betul ?

aku bangun pukul 6 :30 pagi tadi dan sekarang belum tidur lagi . aku mengantuk tapi macam tak da mood nak tidur .

pelik .

issshhh . kalaulah orang berpuluh online di mukabuku aku . wahh . bagus . aku tak sempat nak tulis siang tadi . entah kenapa tetiba tak boleh sign in . ramai yang tanya aku kenapa .

aku tak suka betul kalau benda ni jadi . kacau betul .

aku tak tidur ni . mulalah ingat dekat ...

tak maw bagitahu . korang suke pecah rahsia . aku dengan aina aje . kalau nak tahu jugak kee bayar .

murah je .

satu perkataan rm5 . nak ? mari sini .

jangan harap nak rahsia amanda senang senang aja tahuk ????

aku rindu sangat dia . harap dia pun rindu aku jugak . aku teringin nak couple dengan dia secara umum . wahh .

kalau panjang umur aku nak kahwin dengan dia . apasal la gatal sangat aku memalam ni ? tapi itu impian aku .nak kahwin macam prince william . wahh . royal gituh .

dapat ke aku buat macam tu ?

prince naik kereta kuda .

aku ? naik kereta lembu aje . tak nak ! nak naik kereta kuda jugak tahuk ! pastuh aku nak persandingan aku semua serba pink . heyyy .

aku kan suka pink .

flower girls aku nak yang kecik dan comel . ala ala mia sara nasuha .

mesti ala ala inggeris . vintage gituh .

/bajet anak jutawan \

baju aku mesti ada corak bunga warna pink dan biru . itu kan warna favourite .berapa kali nak cakap daa .

bakal suami aku kasik ensem . kalah fahrin ahmad dan aaron .

biar seua ternganga bila aku bersanding .

bunga telur kalau boleh aku nak telur tu dicelup dengan warna pink . kasik gegar . hampir terlupa , umm .

waktu ketibaan pengantin kompang tak nak yeaa . aku nak drum . deejay pun mesti deejay fuzz okeh? janganlah jelez .

lagi apa erkkk?

mas kahwin aku . rm 999999999 . 99 . cukup tak ? nak tambah lagi ? tak mau la

kesian suami aku nanti .

hantaran 13 dulang je lah .

beg LV , beg GUESS , jam O.D.M , kasut Vincci pun jadik wedges and stilletos okeh , baju Timberland , Padini , Esprit . make - up tak mau silky girl nak M.A.C bolehlah .

yang lain tu pikirlah sendiri .

pengapit .. Taylor Swift pengapit aku , pengapit suami aku kasik Justin Bieber je lah .

nasi minyak tak maw . aku nak beef stick dengan pasta je . baru lah sesuai .

honeymoon pulak.

3 tempat boleh ? first Paris second Lost Angeles then pegi Australia .ok=h sangat .

naik kapal terbang yang private . korang ingat lahkan suami aku ni kerja apa ?

semua aku nak . tapi semuanya dia yang bayar . apasalahnya . kalau tak sanggup tak payah kawen. aku cari Dato' F . wahhhhhh. siapa itu ? bukan Fahmi dan bUkan Fakhrul .

jodoh aku pink and blue . korang .? nanti aku buadd plan untuk persiapan perkahwinan aku yee.. nak tengok ? /bajet kawen lagi sebulan \

nanti aku hantar kad comel seorang satu yang pasti warna ........ . korang follow . siape follow dapat kad jemputan !!!!

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha