Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
bukan cinta biasa karaoke
May 6, 2011 | 7:39 AM | 0 comments
ehhh..dato' siti la.



dia idola aku.aku suka suara dia.wahh,merdunya.datuk K cair doee.teringat tahun lepas.beberapa hari sebelum hari kanak-kanak.wehh.

aku berani betul pergi masuk uji bakat pertandingan karaoke.beraninya aku.aku sendiri pun tak tau suaru aku.

tak belah arr.aku nyanyi memang terketar.itu baru audittion.cikgu nik dengan juri lain macam suka bila aku nyanyi.

aku macam nak terkembang hidung waktu nyanyi tu.tak sangka suara aku boleh tahan.

hari kanak-kanak tuh peringkat akhir.aku pakai baju kurung je.disertakan dengan selendang biru.waahhh.ayu gituh.

kawan aku cakap,tak payah nak pakai baju kurung.lagu tu tak sesuai.tapi aku tetap jugak nak pakai.sebab aku tak nak budak sekolah bising.

tak pe lah.aku pakai baju kurung je.cukupkan?sopan,ayu,kemas.

aku cabut nombor.nombor 2 ! gila kau ? nombor 2 .

sampai aje giliran aku sape tak terketar kat atas stage tuh.budak prasekolah macam dah excited nak tengok aku nyanyi.

aku ada darah gemuruh.walaupun dah selalu buat persembahan lain kat atas tu.tapi still nervous.memang la aku ada darah gemuruh bila nampak orang ramai.rasa macam nak lari je.

muzik dah start.aku pun nyanyi la.suara aku memang ada macam terketar.dah nervous.tak tahan doee..

makin lama makin seronok la pulak bila dah sampai korus.rasa macam aku tengah buat konsert.waahhhh..bestfriend aku lambai.ada pulak orang hantar bunga.haha.semua peserta macam tu.

tengah syok enjoy menyanyi.lagu pulak dah nak habis.aku tak tahu nak buat gaya apa masa menyanyi.

bila luqman nak mic tuh, aku rasa macam tak nak bagi aje . nak nyanyi lagi ! !

pemenang die memang tak belah arr. memang menang arr sebab die dok bergoyang tak hingat dunia atas stage tu. muka selamba jer. macam syok sendiri doee. tapi malang nasib aku juri suka..... benci tol..

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha