Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
jangan tanya aku .
May 18, 2011 | 1:15 AM | 0 comments
aku benci betul . aku benci ! aku tak suka masuk darjah 6 ! stress tahuk ?
aku tak suka ! banyak kerja .
kau tak tahu apa yang aku rasa .
dah ! aku berhenti berharap dengan kau . nampaknya kau memang sayang pada dia .
mungkin dia lebih baik dari aku .
itu aku tak tahu .
sebab aku tak kenal dia .
jangan tanya aku .

tadi ada perjumpaan ibu bapa tahun enam di sekolah .
aku tak suka program macam ni .
mama datang tadi . wahh . aku excited .
aku tunjuk musuh ketat aku .

dah taknak cerita pasal tu lagi .

aku nak bagi tahu pasal keputusan aku .
banyak budak baru kacau line aku .
benci !
aku semakin bawah .
benci !

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha