Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
kau dalam ingatan cinta .
May 20, 2011 | 8:49 AM | 0 comments
' comel kau harini ' itu yang kau kata .
'cantik harini ' itu yang kau sebut .
banyak kau puji aku .

jangan selalu macam tu . aku malu .

jangan selalu puji aku . nanti aku tutup muka . sebab malu dengan kau .

aku akan cepat tersenyum bila kau puji aku .
itu yang buat aku suka pada kau . kau selalu jaga aku dari belakang .

kau bodyguard yang aku sayang . tolong jangan tinggalkan aku .

aku rasa keseorangan sangat . aku merayu pada kau .jangan tinggal aku .

aku tak boleh selalu rapat dengan kau . nanti orang perasan . aku tak mahu itu terjadi . memang kau suka buat lawak .

aku suka siang tadi . pagi jumaat yang paling indah buat aku harini .

bagus . aku suka itu . tapi jangan siksa aku semula . aku sayang kau . maaf aku tak nak sebut nama kau .

F . itu je yang aku mampu .

rindu kau malam ni . kau rindu aku tak ? aku harap kita sama . jangan marah bila aku jauh .
terpaksa kita berjauhan buat sementara dn seketika .

esok kita jumpa ya . rindu kau sangat . aku tak boleh jumpa kau saat cuti .

tak boleh bayangkan bila cuti bulan jun nanti . kita jumpa hanya beberapa kali saja .

tapi tak pa . kita livechat dalam fb macam biasa tau .
jangan puji aku selalu sangat . ingat tu .

tapi bila aku marah . kau boleh puji . kerna bila kau puji aku akan tersenyum dan tutup muka . malu .

babai saang .. love chuu . jumpa esok .

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha