Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
kau jangan macam tu
May 20, 2011 | 11:15 PM | 0 comments
hay sayang . sayang awak . awak hensemlah harini . saya suka tengok awak !

jangan tutup muka macam saya . sebab saya nak tengok muka awak . tolong jangan . nanti saya rindu .
jiwangnya aku .

kau dekat sekolah , camping . aku dekat rumah , rindu .

tolong jangan nakal sangat . jangan buat orang . kurangkan sifat ganas awak .

saya minta awak tolong jaga kawan baik saya dekat sana . saya tak dapat jaga awak dan kawan baik saya dekat sana . saya tak boleh pergi .

awak tolong jaga kawan baik saya ya . dia tak pernah pergi camping .so awak tolong dia .

jangan bagi ada yang buli dia .

selalu awak jadi bodyguard saya . tapi kali ni awak tak dapat .awak jadi bodyguard kawan baik saya .

kawan baik saya punya bodyguard . tapi bodyguard dia terpaksa duduk di rumah . sama macam saya .

kami dah ada pangkat . maaf sekali lagi .

rindu awak sangat . awak tak boleh online . tak pa

pagi tadi saya datang tengok awak .
seronok sangat . awak baik je . ingat jangan nakal sangat tau .


tadi awak senyum kat saya . saya datang pagi . awak keluar tengahari . saya tak berani nak jenguk awak masa awak ada aktiviti tadi .

awak turun lambat . tapi saya still tunggu . awak nak makan . sorry awak . saya tak boleh teman awak makan . sebab saya kena balik . jangan touching eikk ..

petang ni saya datang . tapi tak lama . saya tak pasti awak ada acara apa .
kalau boleh saya tengok awak taw . tak mau buli orang .
saya kat sini sihat dan rindu . awak mesti penatkan ?>?

rindu awak . sayang awak . kiss awak . love awak .

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha