Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
kenapa?
May 15, 2011 | 7:46 AM | 0 comments
kenapa dunia ni kejam sangat ?

aku tak suka bila ada kekejaman dan kemarahan dan tiada keamanan dan keselamatan lansung .
hidup aku tak happy lansung .

hari hari aku dengar perkataan yang sama .

UPSR ! UPSR ! UPSR ! ..

jangan sesiapa sebut benda tu 3 kali berturut turut .

aku akan tampar pipi dia sampai merah ! aku benci dengar itu . nak buat aku marah .?.

ok buatlah . kau sebut perkataan tu 3 kali aku akan tampar kau masa tu jugak .

ada berani?kalau berani cubalah .

mana tak marah nye . cube bayangkan kalau aku tengok tv , mesti perkataan tu ada dalam bebelan.
kalau aku tengah update blog , mesti ada perkataan tuh dalam bebelan .
kalau aku tidu lambat mesti ada perkataan tu dalam bebelan .
kalau aku tak study , mesti ada perkataan tu dalam bebelan .
kalau aku tak buat apa apa atau buat perkara yang tak berfaedah , mesti la perkataan tuh jugak yang ada dalam bebelan .

aku tahu la yang aku nak ambik UPSR . tapi tak perlu lah sampai nak ingatkan aku setiap saat , minit , jam , hari , minggu , bulan . stress tahuk ?

macamana aku nak fokus bila study ? heyyy ! takkan boleh fokus kalau study atas paksaan ataupun masih dalam mood tidur!!!!!!

stress tahukk???

macamana aku nak fokus bila study kalau bila tengah study aku kena dengar bebelan ? lainlah kalau aku dengar lagu taylor swift . 24 jam pun aku tak kisah kalau baca buku . ini tidak kalau pasang lagu sikit dah dapat satu ceramah pagi .

stress tahuk???

tengok asyik stress aje.

stress tahukk?????

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha