Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
banananananananananannananananana cake
May 10, 2011 | 12:34 AM | 0 comments
sempena hari ibu aku ada buat kek pisang.aku budak kecik lagi . tak reti nak masak benda yang special . aku cuba buat kek . tapi aku guna microwave .selamat .oven aku lagi besar dari aku . meletup pulak karang tak pasal pasal aku yang kena. jadi microwave comel yang bantu aku .

senang je nak buat .





penolong:





3 dara cik pisang (dilenyekkan sampai hancur)


pn baking powder (1/4 sudu besar)


datuk seri telur ayam (tiga biji dikacau)


1 cawan datin tepung gandum








highway:





korang ambil satu mangkuk yang bersaiz sederhana.


pecahkan telur dan kacau bersama tepung.bila sebati,masukkan pisang yang telah dilenyekkan.kalau nak senang masuk dalam blender mak korang yang mahal tuh . aku guna garfu aje . baking powder jangan lupa .kacau hingga mereka sebati dan tak gaduh gaduh lagi dah,kemudian tuangkan kedalam bekas yang tahan microwave.


masukkan ke dalam

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha