Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
study ! study !.
May 3, 2011 | 12:55 AM | 0 comments
bulan mei.makin lama makin aku takut.UPSR dah dekat doe.

tapi aku malas nak study.entahlah.result aku pun menurun.tak de mood nak belajar lansung.

nanti aku jugak yang meraung sebab tak dapat 5A . padahal , kengkawan aku semua result bagus dan jauh lebih tinggi dari aku.

kejadian itu aku tak akan biarkan terjadi.UPSR . UPSR . UPSR . weiihhh!! aku tak nak dengar perkataan tu . aku rasa macam nak buang je dalam tong sampah busuk .

ataupun idea yang lebih bagus masukkan saja dalam blender mak aku tuh buat sambal.

emmmmm....ssoooooooddddaaaaapppp.....

tapi aku sedang cari cinta.cinta yang kekal.tapi masih tak jumpe.kenapa?

mungkin sebab aku ni tak secantik fatin.atau mungkin aku ni tak sebaik umairah.

atau mungkin aku ni tak sesopan syazwani.mungkin juga aku tak sepandai nurin.
mungkin sebab aku tak seputih wani.

dan banya lagi sebab.haha.aku sedang cari jodoh.korang kalau jumpe orang yang mempunyai ciri ciri yang berikut....




itu aje yang aku nak.tak susah kan? kalau anda ada ciri2 berikut sila taip *_* di chat fb pada zetty@amanda.sekian terima kasih...

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha