Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
hay !
Jun 10, 2011 | 2:17 AM | 0 comments
lama dah saya tak update blog saya .

sakit hati betul dengan blog ni . macam macam masalah jadi . dah sebulan rasenye saya tak buka blog saya . jadi saya ambil keputusan buat blog baru .

saya rasa tak best kalau sehari tak menulis blog . bosan .

blog baru saya comel . followers pun ada banyak daripada ni . masa saya tak dapat blog saya , saya rasa macam nak hentak hentak laptop comel saya ni . tapi saya fikir , kalau saya hentak laptop putih cute saya ni , who's going to update my blog ? hikhik .

saya memang kena sabar . bila kesabaran saya tak boleh tahan pada hari yang ke 5 , saya rasa saya patut buat blog baru .

saya rasa yang blog ni memang dah tak de harapan .

saya mulakan hidup baru bersama blog yang kosong . kosong dengan decoration .
kosong dengan kata kata .
memang bosan dengan blog itu pada mulanya . lama kelamaan , saya cuba buat facial , make up blog saya ala ala taylor swift .

tibalah hari ni , bila adik saya cuba bukak blog dia sebab dipaksa oleh kakaknya yang kejam .
dia pun bukak . sebelum bukak blog hangat hangat tahi ayam dia tu , saya rasa blog dia pun sakit macam saya .

saya dah agak dAh . sekali lagi saya rasa macam saya nak hentak laptop . tapi kesabaran saya masih ada .
kami tutup blogger.com .
dan bukak facebook pula . tengok notifications yang tak pernah nak habis .

adik saya bersiap untuk ke masjid . solat jumaat .
so , saya terus bukak laptop saya sejurus adik saya ke masjid . hehe .

saya bukak blogger.com . dengan tujuan ingin update blog yang baru beberapa hari saya bina .
blogger . com keluar dashboard tanpa saya log in . saya cuba tengok dashboard itu .
kepunyaan muhammad zulzarif .

saya sign out . dan mengulangi cara tadi dengan menggunakan account blog lama saya ni .
JADI !

alhadullillah . saya dapat semula blog saya . yang saya sayang sangat . banyak kengangan saya .

diari saya .

luv u F .
bai . assalamualaikum .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha