Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
hg
Jun 10, 2011 | 8:21 AM | 0 comments

malam yang dingin dan gelap . angin bertiup sepoi sepoi bahasa . nyaman selesa .


seorang lelaki message saya di handphone siteri , saya buka message itu .


terkejut dengan pengirimnya , saya terus baca apa yang dihantar . ' HI ' itu yang ditulis .


seorang lelaki yang pernah saya sayang suatu masa dahulu dan tiap tiap hari berbalas message . kini muncul dengan perkataan 'HI' .


saya jawabsemula . 'HI' . saya sayang dia . memang tak tipu . seorang yang peramah dan baik hati . boleh saya suka awak semula ?


hehe . F tu nak campak mana ?


saya sayang F . dialah yang membuka pintu hati saya selepas ditutup oleh lelaki yang pergi begitu saja . dan sekarang muncul kembali .


ah . saya mahu sambung baca novel cinta .


baibai . belog comel saia .


assalamualaikum .



OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha