Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
kau buat hati aku jauh .
Jun 23, 2011 | 8:09 AM | 0 comments
boleh tak kalau saya katakan yang F dah lain sekarang ?

dia memang dah lain . tak suka macam tu . dia memang lain sangat . nampak perubahan yang buat hati saya ingin jaoh darinya .

Kau jahat lah . Jahat sangat sangat . cepat panas . aduhh . pening macam ni .


saya rasa saya hanya mampu bersabar buat masa ini . boleh ke saya bersabar ?


jangan tanya kalau tak berani . kalau berani pun tak payahlah tanye . esok lusa kan ada lagi . dia memang lain .

Perangai persis orang yang tak cukup iman . bukanlah saya mahu mengatakan yang saya ini terlalu alim atau pun baik . tetapi sikap dia buat saya kecewa .

'its confusing me'

tegur ? tak payah!
ok . saya tak nak cerita pasal ni . cukup saya cerita sikit . nanti bening mutiara jatuh . awak tahu apa itu bening mutiara ? air mata . saya belajar dari novel saya . wahh .. pandai berbahasa sekarang . :p


babai . assalamualaikum .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha