Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
kurukurkukrururkururkru..
Jun 29, 2011 | 12:34 AM | 0 comments
hai .
lama dah tak online . hihi . sape rindu cakap GUAVA dekat depan saya .
ok .

aku tak sengaja sombong dengan kau .
dan aku juga tak sengaja jauhi diri daripada kau .

Mungkin aku salah . Mungkin juga kau salah sebab buat aku macam ni . Aku sayang kau. Kau yang curi hati aku tapi kau juga yang sakit kan hati aku . Adil ?

Aku rasa macam kau jauh .
Aku juga rasa kau tak layan aku lagi .

Dan aku juga rasa yang hati aku dah tak terlekat lagi di hati kau .
Ketika itu juga hati aku parah . Dan ketika itu juga aku rasa sedih . Pedih .
Aku sayang kau . Itu aku kata . Janji .

Boleh tak kau layan aku macam dulu ?



Saya agak tertekan sejak akhir akhir ni . boleh tak hilangkan stress saya ?
Sekarang , saya selalu pening pening .tak tahu kenapa . Mungkin saya ada migrain .
Oh tidak mungkin itu . tak nak penyakit . ! .
Pening tu datang malam dan pagi . Tak faham . dahla pagi dengan malam time belajar .
So , saya tak akan banyak cakap bila saya pening . Sebab sakit sangat . Mesti ada sesuatu . Kesihatan terjejas . Kalau pening biasa , tak mungkin terlalu kerap .
Ah . Malas fikirkan itu.

Ramai orang kata . Kaya itu seronok . Seronok ? . Ya . Mungkin saya memang anak orang kaya . Ayah saya Bussiness Man . So what ?

ok . Di sini saya nyatakan . Menjadi anak orang kaya . Ataupun orang kaya . Dengan harta tak akan menjamin kebahagiaan . Sebaliknya kebahagiaan kekayaan itu akan terasa sedikit saje . betul . Saya tak tipu

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha