Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
malam yang pekat !!
Jun 23, 2011 | 8:17 AM | 0 comments
kalau rindu peace dekat saya .

tadi saya bukak facebook sekejap . saya cuma tengok . :) . tak lebih dari tu .

saya nak upload gambar !

erm . tadi kan . saya tengok cerita cerciter cinta . saya tengok hanya sebab shahir . tak lebih dari tu . hihi . cerite tu memang tak best ! kalau korang tengok , mesti naik muntah . so , kalau nak tengok ulangan cerite tuh sekeluarga , sediakan baldi besar punye !!

mungkin cerite tu akan jadi menarik dan syiokkk kalau pelakon tu bagi yang popular . ini nak ambik artis lah , pelakon tepi jalanlah . hey ! but shahir is not okeyyhhh ???

esok hari jumaat . saya suka hari jumaat . tapi hari kiamat akan berlaku pada hari jumaat . tapi siapa yang tahu kiamat akan berlaku pada Jumaat yang mana .


this week memang penat . Banyak benda nak kene buat .
Perbarisan yang terpaksa berhadapan dengan Encik Matahari yang panas tu . aiissshh .

tak cukup dengan perbarisan , kerja science datang berlari ke arah saya . juga masalah F. ishh . tak mahu cakap pasal dia . memang sakit la hati .
ok . taknak cakap . kerja science . dapat satu buku kerja . memang malas .

Tapi apakan daya bila semua itu demi masa depan saya . saya tak taulah kenapa penulis buku tu banyak tanya . soalan semua ada set . saya rasa wartawan pun tanya artis takdelah tanye soalan yang kenefikir beratus kali dan ada set set pula . ni penulis ni suka tanya saya macam macam . pasal haiwan lah , pasai mesin lah , pasai angkase lah . kalau artis cakap no comment . kalau saya ? jawab semua tu WAJIB .


ok . tak apa . saya mesti struggle . demi negara yang tercinta!!!!!!!!!

hikhik . saya tak sihat sikit malam ni .

teringat pada Aqil . kawan saya . Luqman cakap dia macam Barrack Obamma .ya . memang pun . bukan mengejek taw .

saya cuma puji .
ok apa ? muka lebih kurang je dengan presiden amerika yang terkenal di seluruh dunia . Aqil . baru saja kawan kawan saya ishtiharkan dia sebagai atlit terhebat sekolah . tak tahu lah sebab apa . entah ape yang die buat masa lawan sukan kat padang tadi .


saya sekadar duduk atas kerusi kayu yang tersedia di kelas saya . bersama kawan saya yang lain . kami duduk dan bersembang .

Hello ! Saya tak gosip okeh ? Kami buat lawak sama sama . ketawa pun sama sama .

tapi , kelas 6 yang sangat Kreatif , sedang mengalami musim membaca .
bukanlah membaca buku pelajaran yang akan tercatat dalam soalan sulit UPSR nanti . tapi ianya Komik Lwak ! aduuuhhhh ..

demam komik lah ni . 6 Kreatif memang ikut musim . kalau satu orang baca komik , yang lain ikot sama . hehe .
tapi sesetengah yang lain bace novel . termasuklah saya . hikhik .
lama rasanya tak baca novel ..

SYIIIOOOOWWKKKKK !

Fahmi . awak baca komik lawak , memang lawak . baca sorang sorang . gelak sorang sorang . haha . memang lawak . sebab masa awak bace memanglah muke serious jer + dengan muke garang ketue pengawas , tapi bile bace part lawak , muke yang garang tetibe gelak sesorang .. !!! ... seriously kawan kawan yang lain pun lucu tengok kamoooo ..

teruskan usaha anda yahhh ...

tak pe takpe . tahun ni last saya sama sama dengan kawan kawan saya 6 Kreatif yang Cool sangat .
ade yang lawak , ade yang garang , ade yang baik . perfect lah kelas 6 K . walaupuin kami nakal dengan cikgu .

kawan kawan saya pandai . nanti , mesti diorang masuk asrama . Insyallah , saya pun nak masuk jugak !!!!
so, facebook bolehlah tolong kami berhubung yak . twitter ke ape ke .

alah baper orang je kelas saya yang tak ade fesbuk . kami dah Maju ! Kearah pembangunan wawasan 2020 .. hehe . #ape kene mengenenye wawasan 2020 dengan fesbuk .?.
DOKTOR MUDA .

itupun last jugak ! .ohhhh. saya mahu Doktor Muda ! boleh tak buat untuk sekolah menengah ? please ..
sape anjurkan doktor muda untuk sekolah menengah , saya bagi sebiji epal . adil tak ?

tapi epal hijau dekat dapur saya , dah tinggal sebiji .

cukup untuk esok kan ?>? : ) .

Epal hijau faveghet saya lahh .. kalau mama saya beli banyak epal Hijau , saya akan makan 3 hingga 4 biji sehari . sebab sedapppp .. scrumptious .

tadi saya bawak Epal Hijau tu pegi sekolah agame dengan saya . sebab saya tak sempat habiskan Epal tu di rumah . jadi , saya terbawak epal tu sekali .
ustazah a.k.a guru becar tanye saye :


ustazah : kamu makan ape tuh ?
saye yang comel : epal hijau . ustazah .
ustazah : ish . kamu tak masam ke ?
saye yang comel : geleng geleng kepale
ustazah : ustazah tak boleh makan epal tu . masam .

dalam hati saya terdetik . ohh tak boleh makan ke ?? bile saye tanye ???

saye yang comel : sedaplah .. berkhasiat ustazah . utazah patot makan .
ustazah : ish . kamu ni ke . kalau epal merah sedap . epal hijau , masam !
saye yang comel : hanya tersenyum . saye tak suke epal merah . /dalam hati rase nak cakap kat ustazah yang epal merah tak sedapp !!!\

lepastuhh ,saya sambung baca novel . erm . sekarang saya terfikir semula . kenapa saya berdebat dengan ustazah yer??

ah ! lantaklah . yang penting epal hijaumemang sedap berbanding epal merah .

ustazah sibuk bersembang . tahun 6 . takpe kalau tak buat ape ape .kitorang ddatang hari hari memang tak belajar pun . ustazah cakap . kalau ada kerja sekolah , bawalah ke sekolah agame . buat . kalau nak sembang pun takpe . saya main colour colour gambar tadi .

mamang pelik . kalau ada pertandingan mewarna kat sekolah , memang saya buat lambat lambat supaya tak siap . sebab saya benci mewarna . dan saya tahu yang saya takkan menang . walaupun saguhati . tapi harini saya minat mewarna . kikiki .

ustazah sembang kencang sangat tadi . saya cuma baca novel selepas habis main colour colour gambar dengan adlin .

mase balik , kitorang panjat tempat gayut yang bentuk macam pentagon tu . sembang aje .

saya tak faham kenapa perempuan tu suka bersembang berbanding lelaki . boleh tolong terangkan ? saper terangkan , saya cakap hello pada dia .

Perbarisan untuk hari sukan sabtu ni . Saya selaku pemegang sepanduk melaporkan diri dengan cutenya . hikhik . baju TKRS saya tak cari lagi . saya buat ilekk je .
malas nak fikir panjang .

Bagi saya , buat apa nak kusutkan kepala dengan masalah atau pun beban yang ada depan mata ? buat ilek pun dah memadai . hadapi dengan tenang . baryulah cool .
tak maw rock rock kalau keadaan macam ni .

saya rasa saya kene tidur . sebab sekarang dah pukul 12.30 tengah malam . esok sekolah cik adek . maklumlah , kalau dapat menulis , kemain lagi yerr .. tido tido !!

esok lambat pulak bangun . pastu tergese . rush sane sini . tak tentuu pasal. haha .



ok . babai .
assalamualaikum . : ) peace ahh

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha