Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Oh . Macam itu ke ?
Jun 17, 2011 | 8:06 AM | 0 comments
Tajuk saya entah apa apa saya tulis . Tak ada idea .

Yeay ! Saya mampu menulis blog saya melalui siteri secomel saya .
Saya cuba discover handphone comel saya .

Tadi saya terjumpa opera mini . Oh ! Saya ingat siteri tak punya opera !
Terima kasih siteri ! Pengganti laptop saya yang dirampas .

Semalam saya baru pulang daripada konvensyen doktor muda peringkat negeri . Tapi pulang dengan kekalahan .

Meskipun pulang dengan kekalahan , tapi kami tetap happy di sana .
Dalam perjalanan pulang dengan menaiki van yang selesa , kami bercerita tentang pengalaman yang best tu .

Memang best sangat .


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha