Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Jun 12, 2011 | 7:50 AM | 0 comments
pernahkah kau hargai akan cintaku yang sejati ?

pernahkah kau mengerti akan diriku ini .
bertapa hebatnya cintamu , sehingga membuatkan aku sering terpaku

bertapa agungnya asmaramu hingga memberi aku seribu pilu .
nafasku terhenti bila melihat dirimu ,'
terasa batas degupan jantungku

mungkinkah hatiku milikkmmuu jua ?
aku sayang padamu .

disisimu yang aku sayang
aku terdiam seribu satu bahasa
'
bagai bahtera yang dilanda badai .
kau menggoncang jiwaku .
di hatiku bergetar sejuta rasa , namun ,
amat sukar untuk aku meluahkan rasa cinta aku pada mu .


AKU SAYANG kau !!!!!!!!!!!!!

babai . assalamualaikum .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha