Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
saya minta izin .
Jun 10, 2011 | 7:25 AM | 0 comments
hai .
sebelum saya pergi dari blog ini , dan sebelum segala kemungkinan yang seseorang akan rampas komputer comel saya buat seketika .

saya pelik kenapa UPSR perlu dihadapi di usia kecil . tak adil lansung .
kerja rumah yang sedang menunggu saya belum buat . mood memang tak ada .
nak buat semua itu kalau setakat menyanyi boleh lah . ini . kena perah otak mengira dan menulis .

bosan dengan semua tu .

ingin enjoy di saat masih kecil . apabila besar , tiada main lagi dah .
tapi saya rasa saya masih kecil .
tak layak untuk semua itu .

ohh ya . tadi saya ada cakap yang ada perkara penting yang perlu diselesaikan .
kisah lama bersemi semula .
ah . cinta pertama . aku tak perlu ingat akan semua itu .

menunggu saat laptop saya dirampas apabila buka sekolah nanti . saya tak suka berblogging guna handphone siteri saya .
rimas . terlalu kecil buat saya .
lebih selesa dengan laptop comel saya ini .

minat dalam bidang menulis . dan terasa macam nak buat novel pulak .
kadang kadang saya rasa macam nak gabungkan cerita cerita yang ada dalam blog ni .

novel remaja semestinya feveret saya .
semua itu inspirasi dan mengajar saya erti kehidupan yang sebenar .
tapi saya tak lah hebat sangat menulis . saya tak mampu menilai diri saya cuma orang lain yang boleh menilai diri saya .

saya masih kecil untuk membuat semua itu . apalah usaha bagi seorang kanak kanak yang baru berusia 12 tahun .

saya ada terbaca kisah tentang cinta siber daripada kawan seblog . kisah romantik dan sadis .

apabila kanak kanak yang berusia 12 tahun mempunyai account myspace . dan menyamar sebagai seorang remaja .
dia dipertemukan dengan pemuda daripada golongan orang berada , kaya .

tak dapat dibayangkan bercinta di dalam laman sosial myspace . sampailah suatu hari .
lelaki itu terpaksa ke London atas urusan kerja walaupun usianya baru mencecah 17 tahun disebabkan hanya dialah pewaris bapanya .

personal assistancenya memaklumkan gadis 12 tahun itu yang lelaki tadi terpaksa berangkat ke London .

memang sedih kalau cinta itu pergi dengan tiba tiba .

____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

insyaallah suatu hari nanti . berbekalkan minat dan cita cita saya untuk menjadi seorang penulis novel remaja sambilan , suatu hari nanti dengan izinNYA . semua itu akan tercapai .

menjadi seorang penulis memerlukan kesabaran yang tinggi . dalam menyiapkan sebuah novel .

saya rasa macam malam ini saya tulis laju sangat . nmungkin mood menulis saya malam ni tinggi .
saya terjumpa novel remaja yang saya beli 2 bulan lepas . memang saya tak baca lagi .

masa yang sangat tak teratur dan tak pernah cukup .
tapi bila saya jumpa tadi , saya berazam saya nak baca novel tu malam ni juga .

cita cita sebenar saya . PHARMACIST . itulah cita cita amanda .

kenapa saya merepek malam ni ?
ah . saya tulis merapu lah . baru saya perasan . sorry pada yang membaca sebab saya merapu meraban entah ke mana malam ni .

bai bai . assalamualaikum .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha