Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
selamat tinggal semua .
Jun 12, 2011 | 8:00 AM | 0 comments
esok .

laptop putih berjenama sony vaio saya akan dirampas buat seketika .
memandangkan UPSR sudah merangkak ke arah saya .

ok . walaupun sedih , tapi saya tak perlu nangis sampai satu kotak tisu Royal Gold saya habiz .
sebab saya sedar UPSR lebih penting ,
saya memng hendak berubah .

belajar rajin rajin . sampai gengggam cita cita . cuma buat seketika saya beredar jauh ,

saya mahu buktikan pada keluarga saya ,
yang gadis malas belajar ini boleh success .

esok sekolah semester kedua akan bermula . tak sabar untuk berjumpa
teman teman saya .
pelajaran itu penting buat masa depan .

tapi tak apa .
sebaik sahaja UPSR tamat , blog saya akan penuh dengan celoteh saya .
juga berat dengan benda benda yang saya letak

mungkin saya akan minta tolong daripada seseorang yang boleh saya amanahkan untuk menjaga blog saya .
study . saya benci itu . tapi saya akan cuba ubah diri saya untuk suka dan sayang kepada study .

ubah study yang bosan itu kepada study yang coll ! study yang happening !!! study yang gempak .

saya rindu sangat pada F .
tolong lah . sesiapa yang bertemu dengan F , katakan pada dia yang saya sangat sayangkan dia !!!!!

berat hati nak tinggalkan blog ini .
mungkin saya akan mati sebab rindu nak menulis blog .

saya sangat obses dalam menulis !!!!!

selamat tinggal blog saya !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


babai blog comel .
assalamualaikum .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha