Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
#entry terjiwang
Jul 1, 2011 | 9:48 AM | 0 comments


buat aku keliru . buat aku terpinga . buat aku mencari arah . kau cuba .


Seronok kan kalau kita dapat tahu siapa bakal suami kita . Rasa macam nak kenal sangat hati budi dia . Rasa macam nak tengok jee muka dia . Kot kot muka macam Chustin Bieber . #kotkot .

Takpa . Saya bersyukur . Saya tak kisah rupa dia walau macamana sekalipun .
Asalkan dia sanggup jaga saya . Setia pada saya juga . Boleh ?

F . Sentiasa jadi bodyguard saya . Sayang awak . Terima kasih atas jagaan awak terhadap saya selama ni . Saya amat menghargai awak . Tapi kan , tadi ada seorang budak lelaki online awak . Lepastu kitorang sembang . Harap tak jealous .

Lawak lah dia . Saya panggil dia D . ok ?
Sebab saya tak boleh terus bagitahu nama penuh . Malu . hikhik . Habislah . Saya rasa D cuba datang untuk ragut hati saya yang ada pada F . macamana ?

ok tengok ni . Lawak tau . ape pun terima kasih D . Sebab awak hilangkan bosan saya tadi . Saya bosan sangat tadi . Tetiba je awak layan saya . Tak lupa itu ok .



#kalau tak nampak , boleh klik dekat gambar .






hikhik . baca lagiiiiiii






manyak pelasan ma ini budakkkk









whats next ?????????





















Selalunya . Siapa yang mintak number phone . Boy mintak dekat girl . Or girl mintak dekat boy ?Entah la . Saya pun tak tahu . hehe . cute la awak ni . ok . taknak cerite pasal dia . um .

Esok ada larian 1 Malaysia kan ? 1 Malaysia kena lari . Siapa tak setuju ? Angkat tangan . Saya memang lah benci bende macam ni . saya tak suke main lari lari ni . Apa motif pun tak tahu lah . Kalau dekat tak pe jugak . ni jaoh .

Yang kurus bertambah kurus . Yang gemuk bertambah pengsan . hikhik . Masuk Malaysia Book Of Record . erm . tak kisah pun kalau masuk .

Melainkan gambar saya masuk suratkhabar . pelari yang memecah rekod malaysia . Zetty Ilham . Kalau macamtu , memang lah sanggup . Tapi kalau macam ni , baik duduk dekat rumah . Study lagi best daripada lari yang memenatkan jea .
seawal 6.45 mesti ada di sekolah .

Apadehal bro ? tak shuke tak shuke tak shuke tak shuke !!!!!!!!!!!!!

ok lhaa .. bubye
assalamualaikum

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha