Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Jul 28, 2011 | 2:31 AM | 0 comments
Erm . Cinta saya dengan F semakin membuak buak . haha . Gatai ! yeh . Memang saya tengah gatai dengan F . huhu . F pulak makin manje ngan saya . Ada patut ??

Sesungguhnya kami ingin couple . haha . Ape lah yang saya cakap nih ? Tak paham .
Lagi pun , saya malas lah nak heboh heboh . yang saya suka F . haha. Macam orang gile je . Rasenye , orang gile pun tak pernah buat macam tuh , even diorang gile . haha .

Semenjak due menjak ni kan , huh , Memang makin hangat percintaan . Real love or not ?
LET IT GO , YUNK .

F makin cute kot . Cute ke ? Entahlah . Tak kiut miut macam saya pun takpa . I'm still loving him . ecececeh . Apesal lah minah sorang nih ?? Gatai merenyang !
Tak bagus kan ? Takpa takpa . Janji aku happy . Korang ada ? Belah la wey .

Kengkadang saya ni rasa macam ada skandal ngan die pulak . haha ! Skandal tuh !
Memang tak boleh belah kalau cakap perkataan tuh kan ? Tapi kalau macam tuh , tak maw lah . Ape kelas skandal skandal nih .

Bosannye . Even dapat gune laptop yang putih suci nih . Haha . Balik sekolah tadi , lepas makan dan lain lain , Terus tutup pintu bilik , hadap laptop .

Ini namanya peluang keemasan . Tahu tak ?
Kalau tak tahu , baca 44 kali ayat yang korang tak paham tuh . Kompom faham doh . Ye lakot . Sebab saya pun tak pernah try sebenarnye . haha .

Jam kiut saya ni cakap , sekarang dah pukul 5:45 petang . Itu jam saya cakap . Jam saya tak pernah tipu saya sebab dia kiut . #mengarut# . Jam 6 nanti , saya nak bersiap la . Nak pergi buat usaha sikit .

Usaha apa tuh ? haha . Usaha mendapatkan 5A lah . Ada 'BACAAN YASSIN DAN SOLAT HAJAT PERDANA' . Huhu . Bertempat kat sekolah yang saya belajar selama 6 tahun berturut turut . terrew uh !

Semua parents kene hadir . Doakan kami semua succes uh . Ok tak ? Ape lah . Malas giler nak cari baju yang belambak dalam almari tuh . Sebab tuh la kalau pergi tuisyen , malas nak pakai baju yang lain lain . haha . Yang sama je kan . Lantak lah , saya nak kisah ape ?

Ok Ok . Fahmi dengan Aina suruh saya pakai colour brown . Erm . Tahun ni baju raya warna brown lagik . Sebab Kain kat Jakel tuh memang menggamit pilu , bila saya masuk world of cotton section uh.

Haha . Tak pe lah . Saya harap tahun ni raye , F pun nak beli warne brown even die dah ada baju raye warne brown . Tapi tak salah kalau nak sama dengan saya kan ?? Sedondon . ok la tuh .

Malam ni saya pakai baju kurung warne brown dan matchkan dengan pashmina yang agak beraun tu . HAHA .

ok lah . Bosan hadap blogger dashboard ni lame lame . Dah 2 jam blogwalking .

Babai .
assalamualaikum .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha