Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Jul 30, 2011 | 3:14 AM | 0 comments
hai . Apa khabar ?

Harini kan hari cuti . So , lepak dekat rumah je . Tak pergi jalan jalan pun . haha . Nak cari pasal ? Jalan jalan waktu dekat dah nak exam ni ?

Tapi esok saya nak pergi Jusco . Nak beli barang raya yang mana mana yang patut beli dulu . Sebab nanti bulan puasa takut tak larat . Tambah lagi , sesak . Panas dan dahaga . Tak tahan tuh . Jadi , adalah lebih afdhal kalau kita pergi beli secepat mungkin .

Macam biasa lah , pagi pagi lagi kena pekik . Pekak pun ada . Baru pukul 5.30 dah kena kejut . Tak habis habis . Setiap minggu mesti opah saya buat projek mengemas . Sabar je lah .

Memang tak sabar . haha . Pukul 11 tuh saya turun . Pergi ke dapur . Sarapan pagi sendirian . Bawah tudung saji atas meja makan , saya nampak ada burger . Erm . Letak sepinggan daging . Sepinggan daging ayam . Sepinggan roti burger . Mayonis . Sos cili . Tomato dan sos lada hitam . Semuanya telah tersedia dan disususn rapi di atas meja .

Saya dengan bangganya capai lah apa yang patut . Campur mayo sikit . Sos sikit . Tomato sikit . Semuanya buat sendiri . Macam buffet pulak kan ?

Makan dengan lazatnya . Kenyang habis perut ni . Aduh . Lepastuh , naik atas mula time study saya yang dirasakan macam berpuluh puluh tahun nak habiskan masa 2 jam tu dengan study .

Sebelum tu , makan kismis dengan minum air Yassin . Mudah mudahan apa yang dipelajari terus masuk ke otak dan takkan keluar lagi samapai Upsr .

Pastuh , macam biasa la jugak , saya pasang radio masa tengah study . Uhhh . Time berdedikasi dan tujukan lagu . Wah , deejay tuh macam tahu tahu je , masa study saya tergannggu sebab teringatkan F . Huhu .

Haha . Die suruh call , Saya pun call lah . Cewahhh . Tengok tengok Hot Fm angkat uh . Deejay tu tanye saya , "hai , siapa di sana "

Saya : Zetty (nervous sebab first time)
deejay: Ok , zetty . Apa persediaan awak nak puase ni ?
Saya : eErm.. Tak de kot . haha . ( selambe campur nervous )
Deejay : haah? takde ? takkn tak de kot . Awak nervous eiik .(macam taw je)
Zetty : haha . First time lah .
Deejay : ok . Awak nak dedikasi pada siapa ni ?
Zetty : Saya nak ucapkan selamat berpuasa pada family dan rakan rakan saya .
Deejay : Erm . Untuk rakan . Cuba bagi tahu saya apa nama dia .(banyak tanye pulak)
Zetty : Haha . Aina Shuhada !! Bestfriend saya selamanya .
Deejay : oklah . Awak nak saya mainkan lagu apani ?(saat ni confused nak lagu ape .)
Zetty : Lagu aisiteru .(sebenarnya untuk F yang minat sangat lagu ni . haha . sama dengan saya jugak ! suka lagu ni !)
Deejay : kejap , saya check . Ok . ada . Lagi satu lagu ?
Zetty : kisah hati . Alyah . (untuk bestfriend saya)
Deejay : sekajap saya tengok ye . Maaflah zetty , lagu ni baru je on air jam 10 tadi .lagu lain boleh ?
Zetty : Erm . Kalau satu lagu je boleh tak ?(kerek tol pulak saya ni . haha)
Deejay : Boleh jugak . Lagu satu lagu saya pilihakan ya .ok , terima kasih bye !
Zetty : Bye .


Saat tuh , saya macam tak percaya . Sebab saya cakap dengan deejay . Deejay tu akan rakam suara kami . Beberapa minit kemudian baru lah on-air . Saya nak cakap jugak khas untuk F , tapi , tak berani lah pulak . Risau jugak . Buatnye deejay yang
selambe habis tuh tanye saya nama penuh F . Siapa F ? . haha . Mati eden nak jawab .
Tak bagus betul . haha . Jadi , lagu aisiteru tu , saya tujukan pada Aina Shuhada dan Mr.F . Deejay Hot fm tuh memang cakap dengan saya tak malu betul . Tapi saya yang dekat dalam bilik ni , tengah nervous cakap dengan die .

Lepas je Call hot fm tu , saya terus call Aina . Maklumlah , dedikasi kan untuk die . Saya cakap kat die , bukak hot fm cepat . Sebab nanti die nak pasangkan perbualan saya tadi dekat hot fm . Nanti biarlah aina dengar sendiri . haha . Saya suruh die bukak . Mase tu , lagu stacy tengah main .
Tunggu punya tunggu , akhirnye deejay tuh cakap . Yaaa . Terimakasih kerana setia mendengar . Kita ada zetty di talian . Haha !!! Saya pun dengar lah suara yang saya sembang dengan deejay tadi . Mesti aina tengah dengar sebab saya ada sebut nama dia .
Lepastu , dia pasangla lagu aisiteru . Teringat pulak F selalu nyanyi . haha . Lawak . Lepas habis je lagu tuh , saya call Aina .

Zetty : Amacam ? Dengar tak suara kite ??? haha !!(excited gilerr)
Aina : DengaR!!! . Terima kasih Zetty .
Zetty : haha . Sama sama .
Aina : terharu kite

haha . Apepon , rase macam nak call lagi sekali je . haha . oklah bye !!!

babai .
asslamualaaikum.
Zetty :(nervous , tak tahu nak pilih lagu apa . ) Lagu kisah hati .

Labels:


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha