Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Jul 27, 2011 | 9:29 AM | 0 comments
Haisshh . Dah pukul 12.31 tengah malam . Jam saya tulis , dah 28 julai . Cepatnye . Tak sangka pulak kiter dah puase . Korang sedar tak nih ?
Lagi berape hari je dah nak puase . Pilih salah satu , Nak sambut raye ke nak sambut Merdeka ?
Haha . Hati berbelah bahagi . Bahagi dua .

Ala senang je nak sambut dua dua dalam masa yang sama . Baju raya korang tuh , buat lah daripada Bendera Jalur Gemilang . Tak salah pun . haha .

Lepastuh , kuih raya , buat lah huruf huruf . MERDEKA . haha .
Selain tu , kalau nak bagi duit raya , apa kata kalau sampul tu korang buad daripada kertas yang bercorak Bendera .

Lagi , kalau korang nak balik kampung tuh , biase kan dalam kereta nyanyi lagu raya .
Terpekik pekik nyanyi . Konon knonye semangat sangad nak raye . Kali ni , korang jangan lah nyanyi lagu raya , nyanyi lagu Merdeka . haha . Kalau rajin , korang cipta lagu , gabungkan kedue due lagu .

Itu je lah kot saya rasa . Amacam ?
Sorry lah . Malam ni entry pendek sikit .Sebab , dah malam . Otak melalak lalak suruh tidur . Taknak keje malam camni .

Babai . assalamualaikum !

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha