Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
hari sukan .. peace yooooo !
Jul 1, 2011 | 9:11 AM | 0 comments



hari sukan yang tak meriah . macam yang saya jangka . haha . apepon . saya bangga sebab saya menang perbarisan t.k.r.s .betul . tak tipu .
memang funny lah . saya pun tak sangka kitorang boleh menang .
erm wat ever with that .saya bosan . tengok orang lawan itu lawan ini . saya pun pergi tolong makcik kantin jual air . haha . saya tak faham macamana saya boleh buat tu . seronok . dengan nabila . haha. ok la tu .

jual punye jual . semua orang kena berkumpul dekat tengah tengah padang . saya tak nak duduk kat situ . sebab panas . lagipun saya tak expect pun menang . so , saya duduk bawah khemah .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha