Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
#jangan buat saya malu
Jul 17, 2011 | 6:54 AM | 0 comments

lala . Malam yang seronok . Hari yang menggembirakan . Saya dapat pegi Jusco harini . lama sangat dah tak pergi Jusco . Asyik study je . Enjoy sikit harini .

Saya beli buku banyak banyak . Buku kerja . Nak periksa lah katakan . Sebelum tu , mama ajak saya ushar ushar kayu golf . Banyak kayu golf . Saya mintak mama belikan yang set warna pink . Banyak set golf warna pink . Teringin jugak . Tapi belum masanya . Sebab UpPSR kan belum lagi . Nanti , lepas UPSR , saya ajak mama saya lepak dekat golf club hari hari .

Haha . Memang lah mahai kalau kayu golf ni . Sebatang pun harga mesti lebih RM200 .
Mama cakap , nanti dia nak belikan sebatang kayu golf je . Buat permulaan , satu pun cukuplah . Yang harganya lebih kurang RM 300 kot . Yang pasti ,nak warna pink .

Sampai kat popular , ape lagi ? Shopping lah habis habisan . Tolonglah faham ! Yang saya ni shopaholic !!!!

Saya boikot beli novel dulu . Apepun , nanti lepas habis je exam , saya nak tebus balik !
ok la tuh . lepastuh saya singgah makan dekat kenny roger roaster . ape tah . Saya makan black pepper chicken ? entah lah . nama dia saya tak pernah ambil tahu , even saya dah pernah makan banyak kali .

Ade orang mengorat saya malam malam cam ni .. malau ahh !!!! dah la tu . Malas nak cite pasal die .Muke saya nanti , jadi macam beruk kat atas tuh . haha .

Oklah ! Nak tidur dalam bilik baru ! Bilik sendiri ! Bilik private ! Bilik yang full secret of mine !

TERIMA KASIH ALLAH . KERANA TELAH MENGGEMBIRAKAN HATI SAYA HARINI . SEPANJANG HARI .


Cantik bulan malam ni . Sayang , bolehbawa saya ke sana ? Saya mahu lihat dengan jelas keindahan bulan itu . semalam , malam nisfu sya'ban . Saya baca Yassin .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha