Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
penat , maksudnya sangat penat .
Jul 6, 2011 | 3:33 AM | 0 comments


kau datang dengan sendiri . Tanpa aku duga kau . Kau datang merebut hati aku . Tapi kau persiakan . Setelah berjaya . Kau pergi .
Entah ke mana . Puas aku cuba cari . Kau bersembunyi . Lari daripada aku .

Kau buat aku rindu . Kau juga buat aku sedih . Kehilangan kau susah aku gambarkan .
Entah ke mana kau bersembunyi . Tak pernah kita berhubung lagi . Boleh kita bersua ?
Walaupun hanya seketika . Walaupun hanya sesaat . Walaupun hanya sedetik . Asalkan kita bertemu .

Jangan berakhir . Aku tak ingin berakhir . Satu jam saya . Mengenang yang pernah ada . Jangan berakhir . kerana esok takkan lagi . Satu jam saya . Hingga ku rasa bahagia Mengakhiri segalanya .Tapi kini tak mungkin lagi.Katamu semua sudah tak berarti .
satu jam saja
itupun tak mungkin, tak mungkin lagi .

Yang itu berlalu pergi . Yang lain datang kembali . Keliru menyebulungi diri . Entah mengapa diri ini . Terikat dengan cinta bertali .

Aku tak mudah jatuh cinta .

Boleh kau sayang aku . Ah . Semua itu tak bererti lagi . Terlambat sudah .

Hatiku , Hatimu . Menjadi satu cinta . Kurasa hadirmu menyempurnakan aku . Tapi cinta bukan milik kita . Semua harus berakhir . Cinta kau dan aku . Takkan mungkin bersatu .Untuk saat ini . Di dunia ini . Mungkin kita bersama .Nanti di atas sana . Biar ku setia . Menjaga cintamu . Selamanya .


OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha