Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
#pening
Jul 26, 2011 | 7:23 AM | 0 comments
cutenyer amoi nih#apsai lah gambarnih . Gambar lame , mase kat penang . Muke nampak pucat . Mata nampak sepet . Beruk nampak teruk . haha . Betul tak ???? Persis cina meyh .





Pening betul harini . Entah ape lah . Macam macam happen kat sekolah . Pelik pelik pulak tuh . Ada yang funny , ada yang menyakitkan hati dan lain lain . haha .

Apa aku megarut malam malam cengginih ? ok ok . Dah lame tak online (baru 1 hari 12 jam) haha . Mungkin inilah padahnya jika dah lame tak online . Memang betul wa cakap , GILER!!!

Macam biase , rutin harian saya , balik sekolah , dok dalam bilik pasang radio kuat kuat . haha . Memang Giler . bak kate orang tuh , Terbaek . ape lah . Dah mengarut .
Lagipun , laptop ni bukan boleh gune selalu . Ada masa . Ni pun curi online malam malam , almaklumlah , pengguna laptop sendiri yang tak berdaftar . Jangan tiru aksi ini di rumah . haha . Asyik gelak jer . Apelah masalah saye ni ???

Malam ni , rasa macam nak demam lagi sekali . Ya Allah , apesal lah jadi camnih . Saya tak faham , sedangkan sebelum ni saya seorang yang sukar jatuh sakit . cewahh . Tapi betullah . Tak tipu tau . Sampai hati korang cakap budak cute ni tipu .

Maybe anti-body dah tak kuat . Dan macam biase jugak , saya makan paracetamol . Yang berguni tu . ape lah . Maybe saya ada blood pressure kot . Haha . Nanti saya check sendiri . Apelah ! Bile orang adew blood-pressure , saya yang tolong check kan . Bila sendiri nak check , who's going on ?? haha .

Tapi tak payahlah nak syak yang saya ada blood-pressure uh . Rilek je lah . Sebab kalau check pun , mesti low punyer . Kurang kurang pun 12.5 . hAha . Tengok tuh , ketawa lagi . Dah sah tak sihat kan ?? Cer rase dahi saya yang panas ni .
Siapa nak rase ??? haha . Tak payah rase rase dah . AMbek jelah yang macam thermormeter uh . Ape tah name die . Lupe . Inilah effect yang teruk bila makan green apple tak hingat dunia . haha . Dah kalau favourite tuh , nak buat macammane ?

Green apple tu depan mata . Haha . Datang bergolek golek ke arah saya . Saya tengok diorang macam kesian je . so , saya pun makan je lah . Tak luak pun kalau ambek tiga biji tadi . Sebab ada banyak . Addicted dengan apple .

Banyak kejadian kat sekolah tadi yang pelik . Tak faham dibuatnye . Waktu math , ade seorang makhluk Allah sudah mengeluarkan kata kata kesat apabile teacher sedang mengajar tadi . ouh . Teacher marah betul . Keluar macam tu je . Marah betul saya dengan budak tu . Gempar satu sekolah . Semua cikgu dah mula tanye . Minta penjelasan Cewahhh

Lepastu , masa english pulak , ada ORANG bagi nota . Nota yang penuh rahasia . Boleh tak hari hari bagi ??haha . tak de lah . maen maen je . . Kod rahsia . Secret . Private and confidential . Amende lah saya cakap nih .Tak lah secret sangat . Tapi memeningkan bila nak tahu apa sebenarnye maksud yang tersirat . Wat ever . haha . Dalam kelas , baru tahu apa maksud yang buat kepala fikir bende tuh lame lame . ORANG tuh yang tulis . Lantaklah . Tapi , terkejut . macamni , WHOAAAAA . haha . Tak delah . Kalau betul pun ape salahnye ?
FORGET ABOUT IT !

bla bla bla . Ape sal lah . Makin melalut ! .Tabiat betul saya ni . Selalu , kalau blogging malam malam , mesti melalut . District ! .. haha . Tengok tuh . Tangan laju je tulis bende yang bukan bukan . Betul , laju . Maybe sebab dah lame tak menulis kot (lame sangat la tuh) .

Syukur sebab malam malam camni dapat jugak check notifications dekat MukaBuku . Baru je saya log in , saya nampak notifications saya ada 89 . haha . Macam tak percaya . Saya cakap , WHOAAAA . Raja Najwa Najeeha ajar saya cakap AWESOME . haha . Lawaklah . Smapai mak die tiru die . Kalau die tulis status , mak die akan komen , AWESOME . haha . Mama saya pun tak cakap AWESOME ! . haha . Memang mak die AWESOME habis .

CARTA LAGU FEVEGHET SAYA UNTUK MINGGU NI :

GIVE ME EVERYTHING .. yang neyo nyanyi uh
CINTA MUKA BUKU ... najwa latif
AKU PERMATA ... salma mentor
KISAH HATI ... alyah
HATIKU MILIKMU ... nera
POKOK ... hazama
PERCAYA PADAKU ... ungu band


*banyak lagu ,melayu minggu nih . Semua sedap sedap . Boleh tahan . Korang search la kat utube . ehhh . Dengar lagu tuh satu satu . haha .


nak tido .
babai , assalamualaikum .
^entry seterusnye , weekend baru boleh edit^

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha