Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Jul 28, 2011 | 8:33 AM | 0 comments

SAYANG KAMU FOREVER !

Sayangnya aku pada kau . Sayang sangat . Tak teringat yang kau tu sayang atau pun tidak pada aku .

Dalam sejuta , orang macam kau cuma ada satu . Iaitu milik aku . Terimakasih Tuhan .
Dulu kita terpisah . Tapi sekarang kita mula bersua kembali . Cinta itu datang lagi . Apa yang aku rasa kan sekarang ni ?

Berharap , cinta ini bukanlah sebuah cinta monyet . Takmahu itu . Tolong .

Sekiranya mengikut kata hati , saya sungguh rindukan dia . Terlalu rindu walaupun baru bertemu tadi . Entah mengapa . Beginikah rasanya bila ....

Jika tanya saya apa yang saya mahukan sekarang ini , saya cuma mahu renung matanya dengan ikhlas tanpa menoleh ke arah sesiapa pun walaupun ribut sedang berlaku kencang di luar sana . Tak kisah .

sekiranya tanya saya lagi , saya mahu lelaki itu senyum ke arah saya . Senyumannya yang manis . Yang buat saya teringat akan dia selalu . Selalu . Sering .

Dan jika tanya saya sebegitu lagi , saya inginkan lelaki itusentiasa mengingati saya dan terus menyanyangi saya apa adanya . Sedaya upaya .

Bukan mudah menempuhi perjalanan hidup yang makin berhalang . Tapi , dengan adanya kau , hati ini terasa lapang .

Aku tenang bila bersama kau . Selalu berharap yang kita dapat berbual berdua lama . Berjalan berdua lama . Tapi , ada halangannya yang besar . Kami tak dapat tempuhi semua itu .

Tak pa . Walaupun seketika , kau buat aku tenang . Hilang rasa marah , benci dan stress . Itu keajaiban yang aku suka pada kau . Kau mampu buat itu pada aku .

Terima kasih sayang . Saya sayang awak sampai bila bila pun .

Kau bikin aku lemah . Jatuh cinta .
Tiada siapa pun yang akan ganti kau di hati aku . Itu pasti bila rasa sayang terpahat dalam hati aku yang satu ini sampai bila bila pun .

Aku harapkan cuma satu . Bila sayang kau itu adalah
mimpi , maka aku pasti aku tidak akan terjaga .

Kalau boleh , aku mahu kau bawa aku jalan jalan . hermmm . Tak mungkin .

Jalan jalan buat seketika . Kita release tention bersama . Luahan hati bersama .
Itu sudah cukup . Boleh ? Teringin sungguh . Harap itu akan
berlaku ya sayang .

Berharap yang kita akan makin rapat dan rapat . Kita akan lebih mesra . Sayang kau .

Tapi bertahan kah semua itu . Aku harap aku tak sekecewa dulu . Bersama Dia .
Kita sudah menjadi kawan biasa . Kau dah tak layan aku sangat . Aku buat ilekk je .

Tolong faham maksud aku sayang . Aku cuma mahukan kau . Boleh ??????????????


Ah ! Aku dah mula mengarut . mengarut . dan mengarut lagi .Stop .
Kau memang cuba dekati aku . Aku perasan itu . Tak perlu selindung . Sememangnya aku pun begitu juga . Kita sama sama saling menyanyangi kan ? Harapnya itu .

Senyuman kau buat aku tertarik . Ya Allah , indah sungguh ciptaanMu .

Aku dapat online malam . Jarang dapat online siang . Aku cuma online jam 12 hingga 1 pagi . Terukkan ? Walaupun aku tahu kau takkan online pada masa masa macamni .

LOTS OF LOVE ,
BABAI ,
aSSALAmualAIkum ...

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha