Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Tak mahu begitu
Jul 18, 2011 | 9:23 AM | 1 comments
Malam yang sunyi sepi . Saya balik daripada tuisyen , saya makan nasi goreng . Sedap .#Sebab memang lapar sebelum pergi tuisyen . Lepas kenyang , saya naik , masuk bilik . Agak agak buat ape hah ?

Semestinya laptop yang dipandang dulu . Obses dengan blog dah sekarang ni . Saya tak tahu kenapa . Tolong ! Lepastu , saya bukak youtube . Lama dah tak bukak youtube . Lat saya bukak , smalam . Dengar lagu favourite saya , Jar Of Heart . Best sangat . Prinsip saya bila dengar lagu , 'jangan suka lagu sebab rentak atau lirik nya yang lawak , tapi suka lagu itu sebab maksud nye dan jalan cerita '

Setiap lagu , ada jalan cerita . Ada maksud dia . Jangan suka lagu sebab penyanyi dia hensem macam Chustin Bebeh tu . ok . Memang saya minat Taylor Swift . Sebab , lagu dia , semuanya saya rasa jalan cerita yang menarik . Tambah tambah , video klip die semua bagus bagus . Berbanding dengan Malaysia punya . Adess .


Macam lagu Taylor Swift yang Love Story tuh ,cerite die pasal cinta yang dihalang oleh bapak taylor . haha . Pastuh , keluar malam senyap senyap , dating . Sebab jatuh cinta bila menari dekat malam tarian . Semua princess pakai topeng . ecececehh . Malu lor . Last skali , bab yang paling suka , die dah tak tahan , nak kawin jugak . Pastu jumpe kat kolej mane entah .

Tadi ingatkan , nak dengar lagu Najwa Latif . Ala yang 'Cinta Muka Buku ' tuh . Lagu yang best . Jalan cerita pun macam teringin je saya nak jadikan kenyataan kan ?

Rasanya , sekarang Malaysia dah mula maju . Haha .

Tapi tadi TERklik dekat lagu yang jugak menjadi Favourite saya masa Nera dalam AF . Hari hari dengar lagu dia . Macam best giler . Nak tidur pun rasa macam nak nangis bila faham maksud dia betul betul .


Korang tengoklah video kat bawah ni . Official clip video die . Memang meleleh air mata bila tengok kali kedua . Sebab kali pertama baru nak cuba faham . Tapi , video klip macam ni , tak pernah nampak . Unik ! best sangat . Sedih pulak tu . Ending die memang sedih !!!!!



AMARAN : BAGI YANG BELUM TENGOK VIDEO KLIP NI , TOLONG TENGOK SEKARANG !





Tolong lah faham yang video ni best ! Memang sedih kalau betul betul faham ! Susah nak gambarkan macam mana . Sebab jalan cerita dia memang best .

Bila tengok Farish jaga dia selalu tuh , memang romantik . Even die patung , Ade jugak rasa cinta . Manusia ? Cinta Tipu !


Saya dah download video ni . Convert jadik mp4 . Upload masuk dalam handphone .
Sedih sangat masa diorang kene rompak !

klah ! nak tido ! esok skolah !

baibai . assalamualaikum .




OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha