Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
try harder man .
Jul 2, 2011 | 1:31 AM | 0 comments

penat lari tadi . tak pernah saya datang sekolah tepat jam 7 . hikhik . sebab saya siap lambat .

tak meriah pun . penat sangat sangat . mula mula je lari sampai dalam kem , dah tercungap cungap mencari oksigen yang seperti menghilang saat diperlukan . memang semput . Rase nak pengsan semestinya .

Kenapa ramai orang buat saya jatuh hati padanya ?

boleh memang boleh . Sebab semue henscem henscem belaka . Bagus .
Ada seorang lelaki cuba memikat hati saya . Terima kasih . Awak sweetlah .
Memanglah awak sweet . Kita asek sms dengan awak je . Lama sangat . Macam macam saya tahu pasal awak . dari pukul 3 petang , sampai jam 7 . 30 malam . Lama kan >?<


Awak sporting gile . Sekarang saya selalu sms dengan awak . Walaupun jarang jumpe . Dan mungkin tak akan jumpe lagi dah , tapi awak selalu sms saya .

ok lah . bubye .
assalamualaikum.

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha