Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Aug 8, 2011 | 9:40 AM | 0 comments



#Gambar Raya tahun lepas . Bagaimana pula
tahun ni ?
Saya sudah buat perubahan terhadap blog saya . : ) . Sengaja . Tampak lebih vute dan simple . *lupekan . Tiada sidebar , kerana hanya mahu menumpukan sepenuhnya pada penulisan ok ?
Segmen lain , anda boleh klik di menu tab bawah header .


Peace peace . Saya makin buzy sekarang . Kerja maths yang macam biasa tak pernah nak habis tu , saya cuba buat satu set . Malangnya , baru siap paper satu . Set satu . Setelah tiga hari dapat buku baru , itulah hasilnya .

Kawan saya dah buat lapan set . Bagaimana dengan saya ? Mula pun baru secubit garam .

Walaupun exam tak habis habis , homework tetap homework . Stress . Memang stress . Ayat yang boleh tenangkan saya seketika , "takpa. tigaminggujelagi"
Itupun kejap . Lepastu , rase stress balik . Sebab asyik fikir pasal study , pasal result , pasal homework . Dah la perut tak berhenti menyanyi . #macam nak hujan rasenye .

Hari Selasa sudah . Kalau ikutkan jam . Dah pukul duabelastengahmalam . Bermakna , hari lain kan ? Esok saya tak hadir ke sekolah . ; ).

Saya rasa blog saya simple sangat but cute . Lagipun , mudah nak baca . Tema semestinya pink kan ? Sudah lari dari tajuk . Oh ya . Tajuk pada entry entry tak da . Saya tak suka letak tajuk sebab ia memaningkan saya nak fikirkan tajuk . Lebih baik tak perlu ada tajuk . Kan kan ?

Tahun ni , saya tak excited pun nak raya . Sebab saya tahu , lepas raya semestinya UPSR . Takut nye dengar perkataan tuh . Kalau boleh , saya nak tambahkan umur saya satu tahun . Tigabelastahun mungkin lebih seronok berbanding duabelastahun yang menyiksakan tu .

Barang raya dah habis beli . Tinggal kasut , dengan baju . #kotkot nak tambah lagi ke .
Kasut flat shoes okeh kot ? Saya rasa macam nak buat spect baru je . Ikutje la . Tengokla dulu , kalau boleh , nak buat spect baru ! Dah bosan la tengok spect putih ni . Tak memberi semangat dah . Mungkin saya perlu pilih spect yang simple sikit . Warna gelap . Branded #kalau boleh Gucci . Hhehehe . takpe kan ?
#spect putih dah rase macam nak buang je . Nak beli baru ! pleaseeeee ,

Even saya tak excited nak raya , saya excited nak shopping raya tau tak ? Ye lakan , perempuan mana boleh dijauhkan dengan perkataan 'shopping' .

Baju -baju dekat shopping mall , saya rasa macam nak borong je semua . Impian saya , nanti saya dah besar , saya nak buat satu bilik khas untuk pakaian saya . Seronoknya ! Saya terfikir benda tu , masa saya tengok cerita 13 going 30 . Movie pasal remaja tigabelastahun teringin nak jadi orang dewasa . Sampai betul betul dia jadi umur tigapuluh .







Kasut sikit punya banyak . Baju pulak , entah berapa kali boleh tukar dalam sehari . Mungkin dalam setahun , dia akan pakai baju yang berbeza setiap hari . Tak akan pernah sama . Geramnya tengok movie ni . Cuba korang download . Geram oh . Nak closet persis dia !

Tak pe . Nanti dah besar , saya kumpul duit je . Hhaaha . Tak pun , pergi bank , ambik rm100 . Lepastuh shopping dekat bundle yang "4 rm10 " tuh . Haha! Boleh beli banyak .


Saya suka blog saya yang kawaiii ni .

Babai . Assalamualaikum .
Stay cute !



OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha