Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
#Ermmm .
Sep 21, 2011 | 8:09 AM | 0 comments
Hi ! Not Too happy Actually . :(
Saya Moody sekarang ni !
Ok . First of all , saya
BUSY SANGAT SANGAT !
Mmeang busy dengan kerja . Ya , memang kerja pun . Kerja sambilan . Hehe . Saya memang ada bincang dengan Kak Ney Joehan . ^penulis novel manik merah jambu^ . Dia cakap , mana mana peringkat umur pun boleh menulis novel . Ok .Saya setuju untuk bekerjasama dengan Syahirah . Kami buat . Bab 1 saya handle dan bab 2 dia akan handle . Memang pening . Walaupun hanya sinopsis , kami kena buat berkali kali . Tulis semula lebih kurang 4 kali . Dahla panjang . Huh . Lepastu , malam sebelum nya , saya TERjanji dengan Hamizah , nak tolong editkan blog dia . Dan malam tu jugak , sekali lagi , saya TERcakap yang saya boleh tolong pada seorang kakak dekat blogger ni . Dia minta saya tolong editkan blog dia jugak . Semua janji tu , saya kena tepati harini jugak . Ya Allah . Bab 1 novel pun belum habis . Susahnya . Blog dua orang tu , belum siap lagi . Alololo . Ok . Saya memang stress gila ni . Dok fikir pasal hari Ahad ni lagi . Pasal tiket wayang lah . Bowling lah . Semua saya yang kena uruskan . Hari Ahad ? Ohh . Saya pergi hang out dengan kawan kawan saya . Kenapa ? Nak ikut ?? Datang lah Jusco . Kitorang pergi shopping kat sana sama sama nanti . Best kan ? Sebenarnya , saya excited gila ! Ermmm . Mood tak berapa nak ada . So , susah lah . Ok Bye.

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha