Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Hello World ! I'm back !
Sep 17, 2011 | 2:44 PM | 0 comments
Hai readers , lovers , haters sekalian . Ermmmm . Lamanya saya tak menghapdet entry . Memang pun . Sebab exam UPSR tu la . Suka kacau line orang . Benci UPSR ! Memang merenglah kalau siapa yang suka UPSR . Terganggu mental saya sebelum UPSR . Hari hari kena bebel . Hari hari kena study . Fiuhhhhh . Akhirnya habis juga lah UPSR . Bersyukur sebab dapat jawab dengan lancar . Eventhough , malam before exam pun saya boleh Facebooking lagi tau . Tiap tiap malam UPSR . Saya buat ilekkkk je buka facebook . Alaa . Kejap je kan ? Orang lain pun online jugak . Boring boring boring . Sekarang ni , pukul 5:32 pagi . Uhukk . Saya tak tidur malam . Huurmmm . What am I doing ? Pukul 12 tadi , saya ON lappy saya ni . Saya nak hapdet *update la* entry dalam blog saya ni . Tiba tiba TERrajin la pulak nak edit edit blog sikit . SIKIt je . Lepastuh , macammana entah , saya pergi gatai tangan buang semua benda kiut kiut yang ada dalam blog saya ni . Yang telah diedit . Warna pink tu , semua hilang . Kononnya , nak edit blog sendiri bikin la . Bagi kiut miut . 5 jam mengambil masa untuk mengedit blog . Giler lame kan ? Korang patut percaya sebab sAya tengah buat muka suci ni . Tulah . Blog yang sebelumnya saya dah buang macam macam , sekarang dah jadi kiut . Tak la kiut sangat . Tapi , saya rasa blog saya masih lagi serabut . Kan kan ? Pinkitu wajib sayang . Saya suka pink . Semua perempuan suka pink . Ok . Tadi , saya buka blog Anis Syafira . Dia buat VLOG . ohh . Jealousnya saya ! Vlog tu apa ? Tengok kotak kiut bawah ni .
Vlog adalah singkatan bagi VideoLog . Alaaa . Lebih kurang blog la jugak . Cuma , dia cakap dalam video itu je lah . Ada fahemmmmm ?
Ok lah . Nanti , bila saya free , saya buat Vlog okeh ? Tapi , suara saya tak sedap kalau nak cakap dalam video . Nak bagi korang dengar ???? Ermmm . Korang mesti sediakan baldi dulu tau ! Nanti kalau korang termuntah , mak korang marah pulak terkena dekat komputer . Saya gediks . Aucchhwww .
Saya Gediks . Auccwwwhhh .:P
Haiissshh . Saya dah menguap dah ni . Tapi ,saya malas nak tidur sebab sekarang dah pagi lah . Sikit lagi pukul 6 pagi . Baik saya pergi Solat Subuh terus . Kankan ? Ok Ok . Kejap lagi saya nak ikut mama saya pergi pasar . Pasar kot . ermm . Kalau pasar , saya takmaw ikut Kalau kedai ikan dekat dekat dengan rumah saya ni , bolehlah saya tahan bau . Baibai ! Solat Subuh tau !

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha