Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
Sep 26, 2011 | 7:50 AM | 0 comments
Hello . Ok . Saya happy sangat semalam . Sebab saya pergi Jusco dengan kawan-kawan saya je . Tanpa orang dewasa. Best giler ,sangat-sangat kat sane . Sebab saya first time pergi Jusco dengan kawan-kawan . Act , hari Isnin dah plan dah . Memandangkan semua family saya balik kampung sebab ade kenduri , so , senang la nak keluar . Mak saya ade kat rumah tapi die bagi je ok !

Ermmm. Act , saya tak sempat sangat nak menghupadet blog ni , Sebab , saya rasa saya dah jemu la . Susah nak dapat mood menulis sekarang ni .Sebab banyak bende yang saya nak buat . Saya cuma berblogwalking je .

Kalau korang nak tengok gambar-gambar yang kitorang menggedik kat sane , klik SINI

Gambar saya tak banyak sangat dalam album tu . Sebab saya tangkap gune handphone wani dengan hanndphone saya . TaPI , saya tak ssempat nak upload masuk fb atau masuk sini .
Sebab bluetooth laptop saya ni dah bengong . Semalam die tak sihat sikit .
Harini pun saya masih dalam mood malas , ^tapi saya rasa ,saya sentiasa malas^
haha . Dah lah saya BUSY sangat .
BABAI . ASSALAMUALAIKUM .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha