Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
#SayaBenarBenarRindu
Sep 21, 2011 | 8:33 AM | 1 comments
Saya rindu sangat pada awak . Boleh tak kita macam dulu ? Oh . Mungkin awak ada yang lain kot . Saya tahu . Sebab ada orang bagi tahu awak putus dengan DIA , sebab ada orang lain .?. Ohh . Awak memang macam tu ehh ? Saya tak kenal awak sangat . Kan ? Mungkin sebab tu awak tak suka saya ? Fine . Tapi , awak buat saya rindu awak sangat sangat . Macam dulu boleh tak ? Pagi petang siang malam awak layan saya kan ? kan ?!?! Bila saya rindu , saya nangis . Ermmm . Kenapa saya kena nangis pada awak ?Saya tak pasti sebab apa . Mungkin , saya teringatkan semua yang awak buat saya jatuh hati pada awak kot ? Mungkin juga . Betol . Awak memang buat saya nangis . Nangis . Entah kenapa saya nak teruskan jugak menulis entry ni walaupun , mata saya dah basah . Pertama kali , saya jumpa awak , awak memang sangat menarik perhatian . Sangat menarik perhatian saya . Kesian pada saya , kerana tak senang duduk melihat awak . Awak tahu ? Ramai perempuan sebaya asyik ushar ushar awak . Memang saya tak boleh tengok tu . Bila saya dengar , awak cakap yang awak ada orang lain , saya mengalirkan air mata sekali lagi . Sekali lagi . Ok , saya tahu , mungkin selama ni , awak tak perasan yang saya suka sangat pada awak . Sya betul betul rindu awak yang dulu . Mana awak ? Awak jauhkan diri daripada saya . Last awak tegur saya ? Awak tahu tak orang yang sayang awak ni , menderita sebab diseksa oleh awak ? Awak dah ambek hati saya . api , awak pergi jauh jauh . Kenapa ? Kejam . Kejam . Kejam . Memang kejam . Saya tak boleh tahan perasaan saya bila dengar lagu 0330 dan Good Day . Saya tak faham , kenapa , kalau saya tengok music video , mesti ada kena mengena dengan kita ? Tak faham lansung . Ok . Saya susah nak lupakan awak . Dan saya tahu , mungkin awak rimas dengan saya kot ? Rimas , ya rimas . Jangan pernah awak harap saya akan lupakan awak seperti saya lupakan dia dulu . Dia dah pergi meninggalkan saya . Buat apa mahu dikejar lagi ? Saya nangis . Saya selalu ternampak memori kita dalam handphone saya . Saya selalu cuba delete semua tu . Tapi , tahu tak ? saya tak pernah sampai hati nak buang ? Tak Sampai hati . Yang tinggal antara kita , hanya memori itu . Gambar awak . Saya sering tatap wajah awak sendirian . Ouh . Saya memang selalu ingatkan awak masa pertama kali kita berkenalan dulu . Ingat tak ? Memang saya malu . Sangat malu . Merah padam muka saya bila nampak awak . Berdegup kencang hati saya .Itu dulu . Sekarang ? Awak dah tak pedulikan siapa saya . Air mata mahu jatuh semasa saya di depan awak . Saya lihat ke atas dan berharap air mata tu takkan jatuh demi awak . Saya berdoa .mintak mintak , dipertemukan kami berdua di tempat yang sudahpun saya hajatkan .

OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha