Bonjour silent readers ! Thanks for coming yah ! Enjoy reading and comment . Follow too !Dashboard | +Follow
^freebies^ header
Oct 1, 2011 | 1:30 AM | 0 comments
Okay . Now , saya nak bagi freebies header pulak . Ermm . Tak la cantik . Just Simpleeeeeee . Nnyanyi lagu MR.SIMPLE  sikit . Hehe . Okay lah . Untuk freebies kali ni , saya tak buat kan tutor tau . Saya rasa semua orang dah tau kot letak header camna ? kalau taktahu , boleh tinggal comment kat bawah ni ehh . Kalau ada comment , saya buatkan tutor cara pasang header dengan berkesan . haha . Okay . Kamu semua boleh ambil freebies ini . tak perlu kredit kredit bagai . Buat semak je kan? Tinggalkan komen anda di bawah tu . Senang saya nak tengok header baru korang tuu . Okayyyyyy . Enjoy ur self !


ALL OF THIS ARE MADE BY ME 100% OKAY ! NO COPY FROM ANY SOURCE ! 


                                               BLUE



BROWN



                                  
                                                  GREEN
                  

CREAMY TO BROWN . 



PINK



PURPLE



RED




SILVER









OLD | NEW
Template 100% by ZettyIlhamZakuan. Inspiration from Kak Lettha